Købscproces For Udensdørs Saun Og Vildmarksbad

Selvom det er blevet meget normalt at handle online nu om dage, er der for mange mennesker stadig en vis stigma forbundet med at handle online. Denne opfattelse af risiko øges, når man køber en dyr vare, som for eksempel et vildmarksbad eller en sauna tønde. Dette blog indlæg har til hensigt at forklare TimberINs købsproces og forhåbentlig fjerne enhver tvivl vores fremtidige kunder måtte have. Købsprocessen ser således ud:

Wellness Royal Glasfiberboblebad Med Integreret Varmelegeme (1)

1) Først diskuterer vi kundens behov og ønsker, og vi anbefaler, hvad vi mener, vil være bedst. Derefter skal vi blive enige om produktmodellen. Dette omfatter alle specifikationer, eventuelle unikke anmodninger og prisen. Når denne proces er færdig udsteder TimberIN en pro-forma fakture, såvel som en købskontrakt, der indeholder alt, hvad vi har diskuteret, så kunden kan gennemgå det. I tilfælde af misforståelser kan kunden bemærke, hvad der er galt med dokumenterne, så de kan blive ændret.

2) Når alt ser korrekt ud, skal  klienten foretage en indledende nedbetaling på 50% af den samlede pris. Dette kan gøres via alle almindelige betalingsmetoder: Direkte pengeoverførsel; kredit- eller betalingskort. Når TimberIN har  modtaget betaling, sættes produktet på vores interne arbejdsliste og produktionen begynder.

3) Under fremstillingen kan leveringsdetaljerne udredes. I tilfælde, hvor klienten ikke kan tage mod vildmarksbadet på den tidligere aftalte dato, kan den ændres til en mere praktisk dato. I visse tilfælde skal leveringsadressen ændres, hvilket også kan arrangeres om nødvendigt.

Igloo Udendørs Have Sauna

4) Når produktet er færdigt, sender vi kunden billeder af slutresultatet, så vedkommende kan se det. Hvis der er noget galt eller klienten ikke kan lide det, kan der stadig laves om på det.

5) Når alt er, som det skal være, forventes kunden at foretage endnu en betaling på 50%. På dette tidspunkt kan nogle kunder blive meget bekymrede, fordi de føler, at de løber en risiko ved at betale penge, før de får produktet. Det skal dog siges, at vi, med hundredvis af tilfredse kunder, har opbygget et renommé, der garanterer levering af produktet.

6) Når anden del af betalingen er modtaget læsses produktet på et hensigtsmæssigt køretøj og leveres til direkte til kunden. Efter leveringen forventes kunden at inspicere varen og sikre, at alt er, som det skal være. For de fleste slutter processen her, og de kan begynde at nyde deres køb. Men sommetider kan varer af forskellige grunde blive beskadiget under transporten. Hvis dette er tilfældet svarer processen til enhver levering/fragt situation. Før kunden kvitterer for pakken, skal skaderne anføres på en CRM formular. Når dette er gjort, vil alle beskadigede dele enten blive refunderet/erstattet eller der betales for at få dem repareret lokalt, alt efter hvad der er mest økonomisk.

Boblebad Glasfiber Med Koniske Vægge Terrasse Model

Yderligere tilbehør kan bestilles efter leveringen, men installation tilbydes kun under fremstillingen, så det vil installationen være kundens ansvar.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *